lørdag 7. februar 2009

Munnsår + Saxofon = OUCH.

I dag har jeg vært på Seminar med Stabekk janitsjarOrkester hele dagen :D
De er så hyggelige alle sammen, men i dag gjorde det dritvondt å spille, på grunn av tørre lepper og munnsår.
Vi niøver til NM i janitsjar som er nå i Mars, og vi har som mål å komme på 1. plass i 2. divisjon. Dirigenten, Vegard, har selvfølgelig valgt dritvanskelig musikk, men det er bare å pugge noter.

Og så skal eg også til NM med ABUK, som jeg også gleder meg veldig til :D

Men nå maser Dennis...


Takk for oppmerksomheten.

3 kommentarer:

  1. Jeg har også spilt masse i helgen, Sigg. Og du kan ikke bestemme at jeg skal kommentere hver dag, for det er ikke sikkert jeg er hjemme. Men jeg skal prøve =D

    OG FJERN ORDBEKREFTELSEN!!!!!!!!!!!! Ellers nekter jeg å kommentrere!

    SvarSlett
  2. Sigurd har fått seg blogg!!!GRATULERER! (tror jeg da XD) Min første (av sikkert mange) kommentar her!!! velvel... inleggene er som forventen XD menmen.. har ikke spilt så mye i helga jeg XD... men nå begynner enda en korpsuke.. GØY!

    SvarSlett
  3. Enig med Finn!!!
    Jeg har spilt masse jeg, for jeg har vært på HSJ-seminar XD

    Jeg har også fått masse munnsår etter spillingen. Stakars leppa mi :(

    Jeg digger også obo. Obo forevah!!!

    Jeg skal også prøve å kommentere masse, selv om jeg bare skriver tull XD

    Jeg starter alle avsnittene mine med "jeg". Smaaart XD

    SvarSlett